نوشیدنی های جذاب کافه رستوران(سون استونز )ایرانـیان

انواع اسموتی و موکتل ، قهوه ، آیس کافی ، شربت نوشینی های گرم ، چای و دمنوش

ویژگی های بهترین نوشیدنی از نظر دانشمندان

بدن ما نیاز به آب رسانی دارد و نوشیدن ترکیبات خوش طعم، می‌توانند بهترین راه برای تامین آب بدن باشد. بهترین نوشیدنی از نظر دانشمندان نوشیدنی است که کمتر از ۲۰۰ کالری انرژی داشته باشد، طعم آن مطلوب باشد و بدون حضور مواد شیمیایی یا اسانس، رنگ جذاب و چشم‌ نوازی را نشان دهد. اگر شما هم به هیدراته ماندن بدنتان اهمیت می‌دهید، ولی علاقه چندانی به نوشیدن آب خالی ندارید، بهتر است از نوشیدنی سرد و گرم لاکچری که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته ایم کمک بگیرید تا با مصرف کمتر نوشیدنی‌ های چرب، قندی یا بسیار شیرین بتوانید گامی موثر در جهت چربی سوزی، تناسب اندام و سلامتی جسمی بردارید.

نوشیدنی سرد و گرم لاکچری رایج و دلچسب

چای ماسالا، هات چاکلت، قهوه یا شیر داغ؟ کدام یک نوشیدنی محبوب شماست. نوشیدنی‌ های گرم می توانند خستگی یک روز پر مشغله را از تن شما به در بیاورند و باعث افزایش آرامش شما در ساعات پایانی روز شوند‌. همه ما میدانیم محبوبترین نوشیدنی در کشور ما چای سیاه است. جالب است بدانید که به جز روش سنتی، رسپی‌های دیگری نیز برای استفاده از چای سیاه وجود دارد‌. از مهمترین نوشیدنی هایی که بر پایه چای سیاه تهیه می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چای ماسالا

چای ماسالا یا همان چایِ لاته، یکی از نوشیدنی‌های محبوب آسیای شرقی است که طعم شیرین و تندی دارد‌. این چای از ترکیب شیر، چای سیاه دم شده، دارچین و میخک تهیه می‌شود و طعم بسیار جذابی دارد. شما می‌توانید برای متعادل شدن طعم چای ماسالا از رازیانه، فلفل سیاه و زنجبیل پودری نیز کمک بگیرید.

از مهم‌ترین خواص چای ماسالا می‌توان به افزایش قدرت سیستم گوارش (بهره‌وری فرایند هضم غذا) و کنترل قند خون و کاهش استرس اشاره کرد.

آیس تی ice tea

شاید باعث تعجب شما شود ولی برخی از افراد، نوشیدن چای را به صورت سرد ترجیح می‌دهند. همانطور که آیس کافی طرفداران خود را دارد، آیس تی نیز توانسته است در سال‌های اخیر با رویکردی مثبت، خود را به درون منوی کافی شاپ‌ها وارد کند. برای تهیه آیس تی کافی است تا تکه‌های یخ را بر روی چای ۲۰ دقیقه دم کشیده و خنک شده بگذارید. پس از چند دقیقه می‌توانید با حل کردن مقداری نبات، شکر یا عسل طبیعی و استویا، از این نوشیدنی متفاوت، خنک و در عین حال انرژی زا کمک بگیرید.

چای زنجبیل و دارچین

شاید برای تان جالب باشد اگر بدانید که ترکیب زنجبیل و دارچین می‌تواند خواص چربی سوزی داشته باشد. چای دارچین و زنجبیل یکی از کارآمدترین دمنوش‌های چربی سوز و لاغر کننده است. مصرف مداوم آن می‌تواند علاوه بر کنترل متابولیسم، به کاهش اشتها و افزایش انرژی برای انجام ورزش نیز کمک کند.

اینستاگرام مارا دنبال کنید hotel.iranian.qazvin seven.srones_restaurante

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *