کنسرت های برگزار شده 1402در هتل ایراینان قزوین

مفتخریم در سال گذشته برگزار کننده کنسرت های هنرمندان و خوانندگان بنام کشور بوده ایم و از خداوند منان شاکریم میزبان مردم هنر دوست قزوین هستیم.

سالن کنسرت و همایش ایرانیان با ظرفیت 1000 نفر آماده برگزاری ( کنسرت – همایش – ایونت و…) می باشد.

هتل ایرانیان در سال 1402 میزبان خوانندگان محبوب کشور از جمله (امید حاجیلی – ماکان بند – معین زد- ناصر زینلی -حمید هیراد – حامیم – علی یاسینی -سهراب پاکزاد – طلیسچی – مجید رضوی – روزبه بمانی – راغب -مهدی احمدوند – میثم ابراهیمی – سینا شعبان خانی – بابک برهانی و بهنام بانی در2 مقطع زمان متفاوت ) بوده است .

با توجه به امکانات ویژه ای که شرکت گردشگری هتل ایرانیان دارا می باشد ( هتل 4 ستاره – باشگاه ورزشی – کافه رستوران ) تیم موزیک و خوانندگان جهت اسکان ایرانیان را برگزیده اند.

هتل ایرانیان در منطقه خوش آب و هوا و توریستی گردشگری مجتمع ویلاهای هفت سنگان در قسمت شرقی شهر قزوین و در ورودی از استان تهران به شهر قزوین واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان و دور از ترافیک می باشد که با اپلیکیشن های مکان یاب با نام هتل ایرانیان به راحتی قابل ردیابی می باشد. هتل علاوه بر اتاق های اقامتی دارای تالارها و سالن های همایش بسیار زیبا و مجلل همچنین استخر، حمام ترکی، باشگاه ورزشی (VIP)، کافه رستوران، پارکینگ، ایستگاه دوچرخه سواری. ویژگی بارز هتل ایرانیان علاوه بر داشتن اتاق های زیبا و متفاوت، قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای هفت سنگان قزوین که پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران می باشد. قزوین رتبه نخست در کشور و سوم در جهان ازنظر تعداد آثار ثبت شده ملی را داراست که می توان به کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار و اولین خیابان ایجاد شده ایران به نام  خیابان سپه و … اشاره نمود که هر کدام به نوبه خود بسیار زیبا و کم نظیر هستند.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09120834283 تماس حاصل فرمایید .

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *